2013. 10. 26.

Kritika#6

Drága Madison! 
Siettem a kritikáddal ahogy tudtam, de az időm nem engedte, viszont most megkapod, s remélem megleszel vele elégedve! :)





Történet: Először is, már a prológusnál kirázott a hideg! A fejléced alapján gondoltam is, hogy nem egy szimpla szerelmi történetről mesélsz majd nekünk, hanem annál sokkal durvábbról. A második fejezetnél kezdtem izgulni, a fekete kocsi miatt. Azt gondoltam még, még, még! Többet akartam, nagyon tetszett! Az írásmódoddal semmi probléma, remekül írsz, talán csak ez a betűtípus zavarja a szemem. A vesszőkkel, s egyéb mondatvégi írásjelekkel sincs baj, mert tudod hol kell elválasztani és figyelsz arra, hogy jó legyen. Visszatérve, ahogy olvastam egyre kezdett gyanúsabbá válni nekem ez a férfi, ez az Ivan. Aztán arra gondoltam, hogy majd elrabolja, vagy ehhez hasonló és bumm! Nem így lett. Egy valóságshow? Tökéletes választás, nem olvastam még ehhez foghatót. Aztán, ki ez a Natalie? Annyi titok van benne, ami biztosan majd később derül ki, de jól tudod titkolni ezeket, én pedig mégis izgulok miatta. Dicséret érte, azért is, mert ez az első olyan blog, ami nem is One Direction fanfiction, s nem is szerelmi történet. 

Sok sikert a továbbiakban, s izgatottan várom a következő fejezetet! (:



1 megjegyzés:

  1. Kedves Abbie!
    Nagyon nagyon köszönöm a kritikát, örülök, hogy tetszik, igyekeztem valami eredetivel előállni, valamivel, ami nem sablon. A fejezeteket igyekeztem úgy írni, hogy titokzatosak legyenek, mégis meglegyen ez a "természetes" hatás, ha lehet így mondani.
    Azt hiszem a történet fő mozgató rugói a titkok, így igyekezem jól bánni velük, továbbá sem akarok sablon, unalmas történetet.
    A kérdéseidre pedig választ kapsz, ha továbbá is olvasod a blogom!;)
    Még egyszer köszönöm a kritikádat!:)
    Puszi: Madison

    VálaszTörlés