2013. 10. 14.

Kritika#1 - Szívek harca [Befejezett]

Hola!
Megírtam a blog első kritikáját, amit Vivi & Flóra kért tőlünk. Az igazság az, hogy Mártii - szerkesztőtárs -, elfelejtette említeni, hogy ha kritikát kérsz, azt csakis 1 embertől lehet! Azaz vagy tőle, vagy tőlem. 
Így ezt a blogot, csak én véleményezem! A másik; remélem nem okoztam csalódást, lányok! :) 


Szívek harca [Befejezett]


Kinézet: A fejléc számomra kissé zavaró. Nem a kék színnel van problémám, hanem magával a fejléccel. Először is, nekem nem tetszenek rajta a képek. Az a hajó egyáltalán nem illik oda, nem szép rajta. Engem nem fog meg annyira. Bridget - tel semmi baj, Justin feje viszont elég nagy, a víz beleér a nyakába, és olyan mintha nem is lenne. A címmel sincs semmi problémám. Tetszik a betűtípus, nem csicsás, illik a kék fejléchez, de ezek az apróbb kis képecskék, nem szépek rajta. Justin elég homályos. Az a fehér kis lógó ágy - vagy bánom is én -, nem kellett volna oda. Az első ami kibökte a szemem, az ez volt. Úgy sokkal szebb lenne a fejléc. Szép, de unalmas és egyhangú. 
A külső háttér szintén csak egy egyszerű szín, semmi több. Persze mivel kék, illik a fejléchez, de mégsem. Betehettetek volna valami olyat, ami tükrözi is. A fehér háttér sem jön be, tudom hogy a fehér mindenhez megy, de így nem szép. Nem tetszik. Az oldallapok szürkék, a többi kék. Miért? Miért nem volt jó egy szín?
A modulok sem tetszenek, szanaszét vannak. Ráadásul nincs is oldalmegjelenítés. Változtatnék rajtuk, és a rövid leírást tenném legfelülre, aztán sorjába a modulokat. 

Történet: Nem fogok hazudni, sokszor rámentem a blogotokra, de nem voltam képes elolvasni. Nem azért mert nem tetszik a fejléc, és nem is azért mert Justin Bieber a főszereplő, de bevallom nagyon lusta voltam. Sok Justin blogot olvastam már, és amikor rányitottam, gondoltam hogy egy újabb  fanfiction - nal van dolgom. Mivel csak a prológust olvastam el, - remélem nem haragszotok - az alapján tetszett a történet. Helyesírási hibát nem igen találtam benne, a fogalmazás nagyon szép, szeretem ha valaki úgy írja le a történetet, hogy a fiúnak meséli el. Szépen írtok ez kétségtelen, viszont ha lesz időm, tovább olvasom, de remélem megelégszetek ennyivel is. 


1 megjegyzés:

  1. Kedves Abbie!
    Nagyon szépen köszönjük a kritikát, örülünk, hogy foglalkoztál a blogunkkal. (:

    VálaszTörlés