2013. 10. 22.

Könyvajánló#1

Hola!
Úgy gondoltam megosztom veletek azt a könyvet, ami eléggé a szívemhez nőtt, és nehéz volt tőle elválni! Nem tudom ki olvasta már, s ki nem, mindenesetre érdemes elolvasni! (:


CLAUDIA GRAY - EVERNIGHT / ÖRÖKÉJ   


Oldalszám: 320

Röviden: Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy hátborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jóformán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Lucassal, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi Evernightos. 

Részlet a könyvből: 
– Mármint rajtad kívül?
– Rajtam kívül? – Fogalma sem volt, miről beszélek. Lopva hátrakémlelt, mintha védekezni akarna. – Úgy bukkantál fel, mintha 
menekülnél valaki elől.
– Én csak futottam. Rajtad kívül senki sem üldözött.
– Te tényleg azt hitted… – A srác ebben a másodpercben elhú-
zódott tőlem, s szabad voltam. – A fenébe! Sajnálom. Nem akartam… A francba, biztosan halálra ijesztettelek.
– Te azért futottál utánam, hogy segíts? – ki kellett mondanom, hogy elhiggyem.
Sietve bólintott. Az arca még mindig közel volt az enyémhez, 
túl közel, eltakarva minden egyebet. Mintha rajtunk kívül semmi 
sem létezett volna, csak a kavargó köd.
– Tutira rád hoztam a frászt, és igazán sajnálom. Tényleg azt hittem... 

A könyvről: Bianca és Lucas találkozása egy nem hétköznapi iskolában. Lucas eleinte távol marad Biancától, de tudja, hogy kötődik hozzá. A lány sejti, s tudja is hogy milyen iskolába keveredett, de azt nem, hogy később Ő is közéjük fog tartozni. Lucas a Fekete Kereszt tagja, amit ha az ottani Evernight - os emberek megtudnak, azonnal üldözőbe veszik a családját és Őt is. Bianca és Lucas útja egy időre elválik, majd egy újabb fordulatot vesz a könyv, és a két szerelmes sorsa összetalálkozik. 

Karakterek:
Lucast egy normális, kedves, aranyos és kissé balhés típusú srácként ismerhetjük meg. Azonban viszont eleinte én is azt hittem hogy tényleg elhiszi magáról azt, amit mondanak neki, de észrevettem hogy cseppet sem olyan. Annál sokkal jobb. 
Bianca a szófogadó, de mégis rossz kislány. Hazugságok árán is, de megteszi azt, amit Ő akar. Alapjáraton nagyon aranyos, szerelmes, s visszahúzódó lányt látni benne, de ha elolvasod a könyvet, jobban megismered a személyiségét. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése