2013. 10. 13.

Bemutatkozás + Fejlécek


Halihó!

Új szerkesztő a láthatáron!
Először is szeretnék bemutatkozni pár szóban, mondjuk sosem voltam jó az ilyesmiben, de azért megpróbálkozok vele. Briana T. néven tűnök fel itt a blogvilágban. A nyáron kezdtem bele az első blogomba, ami Nobody's Perfect néven fut. Ha gondoljátok nézzetek be! 
A fejlécszerkesztésbe nem régen, körülbelül két hónapja fogtam bele, ezért nagyon kezdő vagyok még ezen a téren. Az ok az volt, hogy a saját blogomnak nem csak a tartalmát akartam én megalkotni, hanem a kinézetét is, hogy teljesen a sajátomnak érezhessem, ne csak részben. Sok gyakorlás után megtudtam alkotni a blog első SAJÁT designját, amivel nem igazán voltam megelégedve, de a tudat, hogy én csináltam felemelő volt.
Rendelhettek tőlem fejlécet, könyvborítót, kritikát, és design-t is.
Szerintem nagyjából ennyi! :)


Első körben hoztam nektek néhány ízelítőt az eddigi munkáim közül, ami megmutatja, hogy mire vagyok képes.

Fejlécek












És életem első könyvborítója



A mostani design teljes mértékben az én munkám. Mi a véleményetek, szerintetek milyen lett? :)

Sok szeretettel várom a rendeléseket!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése